Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fullspäckad helg =)

Kategori: Allmänt

Japp, denna helgen kommer vara helt fullspäckad. Himla kul dock =) Ikväll blir det god mat o mycket trevligt sällskap hemma hos Ola o Vanessa. Hoppas alla kan komma och att lilla Neo inte blir övertrött. Jag hoppas att han somnar så gott i sin vagn vid halv 8 ;) Igår ville han inte sova som han brukar vid halv 6 tiden så han blev jättetrött vid 7 och ville inte komma till ro. Men till slut så.

Imån kommer mina föräldrar på besök. Mycket trevligt. Det är ju extra kul eftersom dom bor 25 mil från oss och såklart vill dom träffa sitt fina barnbarn.
På kvällen blir det restaurangbesök. Tror vi skulle bli runt 20 personer. Efter maten går nog de flesta ut kan jag tänka mig, medans vi får traska hemåt. Jag vet inte ifall S ska med ut. Har inte kollat med honom ;) Men Neo o jag går hem iaf.

Sen på söndag är det ju fars dag. Stoffes första DAG ;) Då ska det mysas. Och det blir även babysim. Hoppas Neo tycker om det som förra gången. Det tror jag. Vi får bara gå så tidigt som senast och han får sova länge o äta precis innan. Han kanske kräks i poolen då med..;) Haha, det gjorde han förra gången. Det kom iofs inte i bassängen men det var nära.

Nu har Neo somnat så jag passar på att sitta här lite ;)

Kommentarer

  • Louise mamma till Hugo säger:

    låter som en mysig helg.



    Vart går ni på babysim?

    2011-11-11 | 19:59:56
    Bloggadress: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här: