Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Idag babycafé

Kategori: Allmänt

Idag ska jag o Neo på babycafé med en tjej som heter Magdalena o hennes lilla Stella. Eftersom vi inte gjorde något speciellt igår så ska det bli trevligt att ut o träffa lite folk. Jag är ju lite rastlös av mig och vill att Neo ska få träffa folk så han inte blir alldeles för mammig o folkskygg. Så än så länge går det kanon.
Hoppas det inte regnar när vi ska gå dit bara. Det ser lite mysko ut tycker jag.


Nu ska det sys! Här är tygerna som jag köpt. Vi får väl se hur det blir....;)

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God förmiddag snäckan..Hoppas att du blir bättre med snuvan snart..Nästa måndag kan jag inte men hur ser din fredag ut nästa veckan den 11/11? Hoppas att du får en trevlig onsdag med vännerna...

    Skoj att sy..ska bli skoj att se resultatet .,.kram kram

    2011-11-02 | 11:21:59
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: