Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lite nervös. =)

Kategori: Allmänt

Imån ska min kille döpas. Hoppas han är lugn och sansad i kyrkan. Börjar bli lite nervös att han ska bli arg när det inte är jag som håller honom! Men jag håller alla mina tummar.

Idag har vi två varit och träffat lite bebisar. Bebisarn o mammor från föräldrargruppen på BVC. Vädret var väldigt fint så vi började med en fika och sen tog vi en ganska lång prommenad på nån timme. Godingen var inte hungrig på 4 timmar! Jag blev jätteförvånad, men glad! hehe.

Nu sover han som en stock här bredvid mig.

Snart kommer syster hit =) Om en timme!

Nu ska jag kolla IDOL!

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God eftermiddag söta...Hoppas att det kommer gå bra i dag med dopet..men det tror jag säkert..Så fint höst väder vi har denna dag..kram kram

    2011-10-15 | 14:48:12
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: