Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Pigg kille

Kategori: Allmänt

Jag gick och la mig innan 12 igår (!!!). Så då tänkte jag att jag skulle få sova några fler timmar än vanligt. Vi brukar gå upp mellan halv 10-halv 11. Men ack nej. Det kändes som Neo visste att jag gick och la mig tidigare än vanligt för idag ville han gå upp vid 8. Så några fler timmar blev det inte ändå. Och såklart skulle han äta o bytas på 2 gånger mellan.

Så nu idag har jag fått underhålla honom i form av lite bus, sång och prat. Snart somnar han nog (ser så ut i hans ögon;)) Så då tänkte jag få lite gjort.
Har skrivit 2st lappar som ska avklas innan veckan är slut. Idag får bli mycket eftersom jag ska på föräldrargrupp imån. Och efter det blir det nog en lång prommenad med några tjejer därifrån.

Jag håller också på att tvätta dom sista maskinerna av Neos kläder. Åh vad mycket tvätt det blir när man har en kräkbebis! =) Det är bra med dregglisar men det hjälps absolut inte alltid. Men det är iofs bra för då används alla kläder vi har. Han har så mycket kläder...;)

Kommentarer

  • felicia - 19 år och mamma säger:

    ååh, det är så kul med allt nytt folk man träffar på mammagrupper, babycafé osv. .-) det blir nya vänner för livet!



    sv: om du gör fisken, så se till att såsen blir krämig! då är det som godast =)

    2011-10-20 | 21:23:56
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
  • william säger:

    ungar vill jämnt upp tidigt;D



    SV; visst är dom fina:D

    Vad tycker du om mina "Fall In Love" foton som jag har tagit:D?

    2011-10-20 | 22:21:12
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: