Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ett helt fotbollslag nästa....

Kategori: Allmänt

Idag var vi på efterkontrollen på MVC. Vi pratade om förlossningen och lite smått o gott. Man har ju haft lite svårt med alla tider och vad som hände vilket tid osv under förlossningen så det var bra att dom hade allt uppskrivet ;)

Enligt min BM ska jag vara gjord för att skaffa många barn - tydligen. Hade en väldigt bra graviditet utan några bekymmer. Klart att jag hade dom vanliga symtomen, men inte alls farligt ändå.Kände mig pigg och glad in i det sista. Förlossningen gick ju snabbt. Från inskrivningen till Neo var ute 3½ timme. Som förstföderska är det väldigt snabbt. Så BM sa att vi inte skulle vänta så länge med att åka in vid nästa förlossning. Hmmm, var ju knappt öppen när vi kom in så hur mycket snabbare kan det bli? ;)
Och på efterkontrollen såg allt superbra ut! Så nu träffar jag inte henne mer. Hejdå Laila ;)

Då får man väl ta och skaffa sig ett helt fotbollslag nu då...Haha, inte!!

Lilleman var som vanligt glad och har för tillfället kräkt ner hela mig och amningskudden. Och nu ligger han nöjt och sover här bredvid:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: