Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Godmorgon härliga onsdag!

Kategori: Allmänt

Neo ville upp tidigt idag (redan vid 9), så jag har redan hunnit tvätta håret och sitter nu med en kopp kaffe och tittar på när Neo leker förtjust i sin babysitter. Han gillar sina leksaker där. Han slår och håller fast jag pratar med dom för fullt.

I förrgår blev det lite bakning för min del. Jag blev helt sugen på att baka och eftersom Neo var glad när han var vaken och somnade lite då och då, så passade jag på ;)


Chokladmuffins



Inte så många chokladbollar kvar ;)



Min lilla björnunge. Biet i hörnet är så intressant!

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Mums med kakor..hihhi--Hoppas att allt är bra med er denna onsdag..kram

    2011-09-28 | 15:01:42
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: