Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hejdå minifom!

Kategori: Neo

Idag har vi slutat med minofom! Jag hoppas verkligen att vi ska slippa fortsätta ge Neo det. Han har varit toppenglad ändå idag, men väldigt mammig och knät har varit det bästa. Nu somnade han så han ligger istället bredvid mig så jag kan dricka ett kopp kaffe.

Jag fick till och med fila hans naglar utan större protester. Snälla barn!

I morse hade vi mys i sängen. När jag vaknade vid halv 10 så låg han och pratade med taket ;) Vet inte alls hur länge han varit vaken, men helt underbart att han kan roa sig själv så bra.



Här kommer ett bildmaraton! =)
















Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God kväll fina..Härliga bilder..Miniform gav vi med till min prins...Det är rätt vanligt att man gör det..

    Jag tippade på den 15 eller 16 men det blev det inte..så nu får vi se om det blir i morgon som min man hoppas på..KOmmer ha min mobil med och där kan man uppdatera sig inte för jag kommer ha någon ork till det men säkert ett inlägg att hon är hos ska ja nog orka med..Hoppas att du får en mysig kväll med dina kära..kram kram

    2011-09-21 | 16:19:46
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Du har blivit utmanad på min blogg :) kram

    2011-09-22 | 10:46:35
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: