Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördag.

Kategori: Allmänt

Idag har jag och lilleman varit och hälsat på mina vänner Jossa, Anna o Malin! Det var ett kärt återseende eftersom det var rätt länge sen senast.
Det bjöds på mumsig fika o kaffe såklart!

Neo var nästan hela besöket en glad prick, men blev lite ledsen när vi skulle gå. Han ville nog stanna kvar =) Sen satte han minsann sitt revir också. Både Anna o jag fick veta det minsann ;) Jag köpte nu storlek 3 på blöjorna, men dom verkar lite stora. Haha. Så det fick bli ett klädbyte. Tur att jag är förberedd!

Neo fick också underbart fina presenter!!! Så snälla alla är! ;)


Fina Anna ställde upp på kort iaf ;)



Jossas fina presenter!


En supersöt jacka från Jossa o Malin!



Detta underbara ställ är från Anna!

 

 

Kommentarer

  • felicia - 19 år och mamma säger:

    vilka söta grejer du köpt :)



    vi har strl 3 på blöjor, men ska snart gå över till 4 :)

    2011-09-18 | 16:53:56
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: