Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mammaträff.

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Neo varit på mamma/barn träff här i Malmö.
Dagen började tidigt. Jag ställde klockan på halv 8 och gick upp och duschade, åt frukost och gjorde mig i ordning. Sen väckte jag lilleman, och han fick göra detsamma. (inte duscha då haha).

Kvart över 9 begav vi oss mot Entré. Det var en prommenad på ca 30 minuter. Vädret var fint så det kändes som en klockren morgonrunda.

Väl vid Entré mötte jag upp Pernilla först och sedan gick vi in och träffade dom andra tjejerna med deras små söta barn.

Vi började med en fika i ett par timmar och sedan blev det shopping. Vi tog en paus för mat såklart:) Och pauser för amning och blöjbyten.

Från början var vi 7st, men ju längre dagen gick desto färre blev vi. Jag, Pernilla o Emma stannade till 4 tiden och sedan tog jag o Emma följe till stan.

Det var en alldeles underbar dag!


Ska precis ut och gå ;)
























Nu är Neo helt slut och orkar knappt äta :)
När vi kom hem hade vi en snabb dejt med Madde också, så förstår ifall han är supertrött!
Dagen har varit helt fantastiskt med trevliga tjejer!

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Godmorgon snygging..

    Ja det är så skönt att det börjar närma sig den stora dagen för min sessa att titta ut..

    Hoppas att du får en fin fredag med din fina prins...Så mysigt med mamma träff :) Kram kram

    2011-09-09 | 08:23:06
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: