Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Småland imån!

Kategori: Allmänt

Imorgon kommer jag och lillkillen åka till Småland och hälsa på. Vi kommer sova hos mina föräldrar till söndag. Stoffe kommer inte förräns på lördag, så det blir jag o Neo alldeles själva i 2 nätter. Det kommer kännas lite konstigt. Fast jag är uppe på nätterna så är det ändå lite speciellt när jag ska vara själv med lillen, eftersom man inte kan gå ifrån på samma sätt. Men mina föräldrar får helt enkelt ställa upp när jag ska duscha eller nåt =)

Jag tänkte ta och packa lite nu ikväll så jag inte behöver stresse imån ;) Det kommer bli lite jobbigt ifall jag packar för mycket eftersom vi ska äka tåg. Jag ska ha med mig vagnen, bilbarnstolen, skötväska o resväska. OjOj. Hur ska detta gå? Stoffe ska hjälpa mig på tåget i alla fall. Och jag hoppas verkligen att Neo sköter sig på tåget och inte blir hungrig! Är lite nervös för det...Haha!

Vad liten han var. 3 dagar gammal här.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Ja han är jätte stark i nacken, det har han varit sen dag 1. Tänk att det kan vara så olika :) hur går allt för dig då? Och hur känns allt nu efter det gått ett tag? :) kram

    2011-09-15 | 07:16:15
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/
  • Sessan säger:

    Tack så jättemycket :)



    Hoppas det går bra på tåget med lillkillen & all packning. Är det direkttåg eller har du byten någonstanns?

    2011-09-15 | 08:14:46
    Bloggadress: http://impalaa.blogg.se/
  • Sessan säger:

    Vi har oxå fått hit solen nu så skönt att man hann städa när det var regn & rusk ute :)



    Himla skönt att inte behöva byta tåg när man har barn, vagn & väskor. Vet man bara hur det är med byten när man ska åka själv med väskor som är tunga som bly :P

    2011-09-15 | 11:37:23
    Bloggadress: http://impalaa.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God middag snäckan..Hoppas att resan upp kommer gå bra och du får det trevlig hemma hos dina föräldrar..Tror säkert att din kära ställer upp och hjälper dig med sitt barnbarn :) Har inte tagit tag i det där med listan på alla gissar på födslen för min sessa..men det kommer.Ha en fin dag.kram krma

    2011-09-15 | 12:20:14
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    söt bild på sötnosen..Du undrade hur jag hamnade på aktiva lista..Brukar oftast svara på alla som skriver till mig..nu finns det tid men kommer inte finnas sen när sessan kommer för det tar tid med 2 små att mysa med..

    Har väl en trevlig blogg som många gillar med..kram kram

    2011-09-15 | 12:45:34
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: