Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Stackars liten

Kategori: Allmänt

Ikväll var lillen inte alls glad. Det var nog 1½ månad sen MINST som han var så ledsen.
Mamma var det enda som funkade ikväll. Jag fick stå vid skötbordet och hålla i båda hans händer, och hans fötter låg på min axel (han var gasig) och så sjöng/nynnande jag för honom i säkert 30 min.

Fick ta till mycket småknep för hela kvällen var orolig. Hålla händer, nynna och le mot honom var det som funkade. Stackars S. Så fort han visade sig blev Neo arg. =( Många bebisar är nog lite mammiga i denna åldern. Ibland funkar inget annat än att ha mamma i närheten tydligen.
Men imån är han nog pappig igen ;)

Sebbe var på besök. Det var inte en bra dag vi valde tyvärr! =/ Vilken sida Neo visade. Haha, muntergök! =)
Det var i alla fall trevligt. Sebbe hade med sig lite kakor som vi smaskade på till kaffet! Mums!

Nu blir det sängen. Båda mina pojkar sover så det kanske vore bra att slumra till jag med.

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Godmorgon snäckan..Stakas liten..de kan ha sina dagar även de små fast man inte tror det..Klart de blir extra mammiga..Min prins har haft sina stunder som mammig och pappi och nu är det mammig igen..Sött..

    Hoppas att ni får en fin lördag.kram kram

    2011-09-10 | 08:51:40
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: