Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lite inköp...

Kategori: Shopping

Igår var jag o Stoffe o sprang omkring på stan. ;) Eller nja...vi var på stadium. Vi kom inte längre än så för vi hittade så mycket kläder så det tog helt lång tid innan vi var klara. Då hade alla affärer stängt ;/ Men vi fick med oss en massa fint i alla fall. Jag har tagit lite bilder på några av plaggen. (långt ifrån alla). Jag var även en runda på stan i torsdags och hittade mycket fint.


Denna hittade jag på Vero Moda. Ser ut som ett tält på bilden men sitter tight ;) Jag tyckte den var så fin att jag köpte 2st till. men i andra färger




Stadium. Supermysig.




Även denna stadium.



Till träning kanske?=)



Mina nya fina gummistövlar ;) (Dålig bild..=/)



Imån väntar några affärer till =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: