Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjukling

Kategori: Allmänt

I natt hostade lillen en massa. Ögonen geggade sig så förmodligen är det ögoninflammation här =( Stackars liten. Jag hade gärna tagit det istället för honom men jag hoppas att han snart frisknar till. Han är pigg o glad på dagarna iaf ;)

Idag är en riktig tvättdag. Hela 10 maskiner blev det. Fy =( O nu ska det bara hängas upp.

Jag kommer sy klart gardinerna idag också så det blir att fortsätta nåla...Inte kul men nödvändigt. Förhoppningsvis hinner jag laga lite mat till Neo också sen.
Heeeelt stressig är jag. Massor att göra. Men får väl göra lite imån med =) Det hade ju iofs varit skönt att få det gjort, men vad gör man inte när tiden inte räcker till?

Jaha, jag får väl fortsätta att fixa här hemma. ;) Återkommer ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: