Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Död blogg.

Kategori: Allmänt

Nu ett tag har bloggen varit ganska död. Jag har faktiskt inte haft ork eller lust att blogga särskillt mycket. Det har varit så mkt annat att göra här hemma. Neo är mer och mer aktiv så jag måste vara brevid honom all vaken tid. Så när han väl sover så blir det disk, tvätt,städ, duscha, laga mat och sånt trist!

Och nu när vädret är så fint så passar jag på att vara ute så mycket som möjligt.
Det blir en hel del prommenader i parken, kul på lekplatsen, massa mys på stan och träffar massvis med vänner. Nu har jag också varit mycket uppe i Småland eftersom min syster varit på besök där.

Nu denna veckan kommer jag nog inte blogga så mycket, men det blir mer nästa vecka. Måste samla ny energi!
Sen är det absolut roligare när man får mer kommentarer...Då blir det också roligare att blogga ifall man får veta att bloggen uppskattas.

Igår var jag o Neo ute i nästan 3 timmar. Vi var på stan, gick en låååååång prommenad (på 2 timmar) i parken och så lekte vi i lekparken. Han ville såklart gunga ;)
Idag var vi också i lekparken och gungade.
Han blev super trött efteråt så han slocknade när vi kom hem.;)

Jag ska strax koka lite kaffe och börja packa in försmå kläder i påsar (Neos kläder). Det ska sedan ut ur lägenheten. Det känns faktiskt skönt att rensa ut mycket. Han hade alldeles för mycket kläder. Mycket hade han haft sen han var ca 3 månader. Nu kan han iaf använda allt i sin garderob, även om det är snormycket ändå.
Han har enormt mycket lite tjockare tröjor i st. 68 som han kommer kunna ha iaf 1 månad till. När det sedan ryker så får jag äntligen köpa lite nytt;) Det är så kul att shoppa till honom ju! Då blir det sommarkläder!!!=)
Konstigt att man kan tröttna på kläder som inte ens är till sig själv. Haha!

Även leksaker ska införskaffas. Nu börjar han bli lite stor för en del leksaker så det får nog bli en runda till lite barnbutiker snart=)

Nä nu väntar KAFFE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: