Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ensam lördag kväll....

Kategori: Allmänt

Idag har det inte blivit mycket till familjedag. Stoffe har varit iväg hela dagen på jobb. Han kom hem och vi åt middag men stack snabbare än blixten iväg igen till några vänner.
Jag och Neo stannade hemma.
Jag var tvungen att plugga på mitt nya jobb. Det kan man inte göra för lite.... Neo ville dock inte somna förrän 21.30 =/ Så direkt därefter satte jag mig vid datorn för en utbildning på 1 ½ timme cirkus....
Efter det la min hjärna av så jag satte mig här en snabbis innan john blund får ett besök.

Jag hoppas att jag kommer igång med bloggen lite nu. Jag har haft riktigt mycket att tänka på så den har tyvärr kommit allra längst bak...

Jag kan berätta att Neos garderob nu är ännu mer rensad och allt i 62 är nu borta (!!!). En del i 68 är fortfarande kanon och det är lite sjukt. Men vissa kläder är riktigt bra. ;) Kan användas länge utan att bli för små.
7 påsar med kläder är bortplockade, men myyyyycket är kvar.
Nu när sommaren är på väg måste massa nytt fint flytta in så igår var min kära mamma här på besök. Det blev en runda på stan och en hel del fina sommarplagg som fick lämna sitt bo.

Idag var det MOLOsalg i vårt grannland. En vän åkte dit och fick vara bud åt mig då jag tyvärr inte kunde följa med =/ Resultatet blev massa nya fina kläder till lilleman.
Imån ska jag hämta dom så slänger upp en bild då,;)


Inte en ny bild men ack så underbar <3 Älskade barn!


Idag skulle jag o Neo kika på Alla vi barn i bullerbyn. Undra vem som kollade mest...;) Neo hade huvudet i sin leklåda medan jag satt fastklistrad framför tv:n.... ;=)

Neo fick se sin första elefant idag. på VÄLDIGT NÄRA HÅLL! Jag gissar på att snabeln var 5cm från honom. Han gillade det helt mycket.


Mimmi fick minsann en riktigt bra bild här;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: