Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sätta sig

Kategori: Neo

Lillenman har nu öven kommit på hur man gör när man sätter sig upp. Jag la honom igår på rygg i sängen och efter ett par minuter kom jag in igen och vips så satt han upp och lekte. =)
Stolt mamma!
Nu händer mycket mycket på en gång.

Innan idag stod han själv utan stöd i ett par sekunder. Han förstod dock inte det själv för då hade han blivit rädd och tagit tag i mig. hehe!
Och hans ben har blivit mycket stadigare eftersom han de senaste dagarna stått och hållt i sig helt själv utan min hjälp. Innan har han stått så i sängen men inte vid bord och annat. Duktiga killen.

Idag har han även gått lite med läragå vagnen helt själv. Han tycker dock den är lite otäck ifall jag inte är brevid men det går bra.

Ordetn "borta" har även kommit ur hans mun idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: