Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hej söndag!

Kategori: Allmänt

Då hade ännu en vecka och en helg passerat! Lika snabbt som vanligt....
Igår komer mina föräldrar hit och vi hade en supertrevlig dag tillsammans. En prommenix på stan och även god mat på restaurang.
Neo fick en skojig hund som han tycker är fantastiskt intressant =) Den skäller och går fram och tillbaka!
 
På kvällen var vi ute på Paddy´s med Frank, Carro o Emil. Hemskt trevligt fast vädret var väldigt ruggigt. Blåst och riktigt kallt. Nu märker man att hösten kommit för att stanna...;(
Mina föräldrar hade Neo och såklart ville Neo vara vaken länge o gärna busa. Som vanligt då =)
 
Nu i veckan som kommer ska jag till Alvesta en runda faktiskt. Det var väldigt länge sen jag var där nu så det ska bli trevligt. Vi får se hur många jag hinner träffa på den korta tiden jag stannar. Annars får jag åka en runda dit snart igen;)
Neo ska såklart få följa med! MYSIGT!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: