Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Pirr i magen....

Kategori: Allmänt

Japp så känns det varje gång jag tittar på min nya väska. ÄNTLIGEN har jag köpt den. Jag har tittat o tittat efter en ny väska, men det dröjde tills NU innan jag vekrligen kunde bestämma mig.
Jag är inte van vid stora väskor men jag var bara tvungen att köpa denna. Underbara sak!
 
Underbar- inte sant?
 
 
 
Nu när Neo endast går och springer kände jag att han behövde ett par rejäla skor som sitter bra på foten. Och det hittade jag =)
Superfina Kavat skor. Hoppas han kan ha dom hela hösten/vintern (om vädret tillåter). Köpte rätt stora så dom går att växa i, men sen vet man ju inte hur snabbt fötterna växer. Kanske spurtar iväg snabbare än kvickt.  Hoppas han kan ha dom ett tag iaf.
 
 
Nu kommer han kunna springa ännu snabbare =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: