Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjuk/icke sjuk....

Kategori: Allmänt

Jaha, då har förkylningarna kommit hit... Eller det har den varit några dagar, men jag märkte igårkväll att Neo mådde lite sämre av den. Han kom inte till ro och kunde inte komma in i djupsömnen.
Han vaknade varje kvart ungefär och var ledsen. När jag kom in la jag mig bredvid honom på en madrass och direkt somnade han om. O så höll det på i flera timmar. Kan också ha med hans ena tand uppe. Den är på väg igenom nu och såklart gör det lite ont...;/ Stackars liten!
Idag verkar han dock pigg och glad, med lite snuva bara.
 
Jag själv är också lite förkyld,och magen har gjort ont sen igår. Hoppas det strax går över. Vi tänkte ju åka till Leos Lekland men om inte magen blir bättre får vi nog stanna hemma. Så tråkigt!
Hoppas hoppas..... Neo tycker det är så roligt när han får springa omkring och busa med sina kompisar =)
Dessutom är en tjej nere här i Malmö som vi inte tärffar så ofta, så man vill ju passa på såklart.
 
Jaja vi får se!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: