Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

3 månaders vaccin

Kategori: Familjen

Idag har varit en riktig kämpig dag.
Den började fantastiskt. Mys med barnen och lunch med fina Carro!

Vid 13.00 väntades bvc för prinsen och då vaccin och vägning o mätning.

Dagens skorpa vägde hela 6790g och var 61cm lång;)! Storis killen!
Sedan var det dags för att få dessa hemska sprutor :( denna mamman och även sonen grät en skvätt och gråten fortsatte HELA dagen för prinsen.
Han har sovit 2 h på hela dagen och resten av alla minuterna har han skrikit och gråtit. Mina öron har fått tinnitus!
Stackars liten!
Har vägrat äta o alvedonen spottade han ut snabbt som ögat!
Så det var omöjligt....

Jag var tvungen att tvätta tusen maskiner och laga mat till resten av familjen och sedan var det städning, disk och vikning av all tvätt som stod på schemat... Med en arg bebis! OMG säg att det aldrig blir så igen.

Jag är helt slut. Till slut tog jag med mig honom på en lång prommenad mitt i Idol. Tog en rätt lång stund innan han slocknade men oh så välbehövligt! (För oss alla).

Hoppas det onda försvinner tills imån. Då var tanken att åka till Skånes djurpark för vår del!

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Stackars lilla Vincent!:(

    2013-08-30 | 08:28:38

Kommentera inlägget här: