Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vardagen...

Kategori: Allmänt

Ja nu har vardagen börjat igen. S jobbar som vanligt och Neo är på dagis. Dock inte så länge och ofta som jag hade velat. Jag märker att han lätt blir uttråkad hemma med mig och Vincent. När han varit på dagis är han så glad och jag märker hur lycklig han är. Samtidigt blir han superglad när jag hämtar honom! Hans energi kan han inte göra av med här hemma på samma sätt. Men jag kämpar på. Igår målade vi med vattenfärger som jag skaffat och han fick besök utav sin dagiskompis på em. Jag gick med barnen till parken när S kommit hem. när Neo precis satt sig i gungan kom det mörka moln, så han fick bara gunga i ca 3 min innan vi fick springa hem. När vi öppnade dörren började det regna! sån tur vi hade. Så han var trött och somnade redan 19.00 ;) jag kunde då tvätta, damma, dammsuga och pyssla här hemma! Han vaknade inte förrän 07.30 i morse så han var trött!

Idag har jago Vincent haft en mysdag! Städade en timme när vi lämnat Neo och efter det la vi oss i sängeb och pratade och bara njöt! Slumrade till en halvtimme med ;) sen smet vi ut en runda för att köpa fingerfärg så vi kan göra handavtryck senare i em!

Hoppas V vaknar snart så att jag kan få pussa på honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: