Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

gott nytt år

Kategori: Allmänt

Året 2013 har varit det bästa året hittills i mitt liv.
Jag blev 2barns mamma och har nu två fantastiska barn som jag älskar så det gör ont!

Vi var iväg hela sommaren och bara njöt av att vara en komplett familj.

Jag blev tillsvidareanställd en vecka innan jag gick på mammaledighet.

Vi fick iordning hela lägenheten.

Jag har träffat och fått jättemånga nya vänner- framförallt "mammavänner".
Malin är en underbar person som jag är så glad att jag fått lära känna mer än bara som "Stoffes kompis flickvän" ;) ♡

Min duktiga sambo har på 3,5 månader gått ner 20,6kg och är hetare än någonsin ;)






Nu ska vi till Malin o Nille för nyårsfirande.

Gott nytt år alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: