Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ingen förändring

Kategori: Allmänt

I min förkylning har det inte blivit någon förändring:/ febern är borta med resten är på plats:( halsen är värst. Åååå blir galen. Neo har börjat få hostan o rosslet. Så idag är mina föräldrar barnvakt då jag ska jobba o S ska iväg. Imån ska vi S vara hemma med honom då vi ska till sjukhuset för att kolla på hans korta tungband:/ blir han inte bättre tills på tisdag får jag vara hemma då. Stackars liten!

Nu är jag så otroligt trött på denna tråkiga förkylning att jag blir tokig. Lillprinsen behöver ju näring och min aptit har varit i botten dessa dagarna :(
Han rör sig som en katatekid och lever rövare i magen :) det gillas!

Jag undrar om det ens är möjligt att vara så crazy som han är i magen faktiskt. Igårkväll hoppade hela magen på alla håll och kanter! Jag som trodde att Neos karatesparkar var på gränsen till galna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: