Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördag = jobb

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag. Och då väntade jobb. Hela 10 h fick det bli idag:) rätt mycket att göra så dagen gick väldigt snabbt. Rullade på som aldrig förr. Hoppas morgondagen blir lika rolig! 
Det blir även imorgon 10 h på jobb. Sen ska jag verkligen plocka ner alla julsånger i källaren. Kul att dom står i en hög här hemma:/ 
även lite annat pyssel ska fixas. Kolla på lite inköp till lägenheten bl.a..... 
Jag tänkte hitta nåt tyget tyg som jag ska sy gardiner av. Tycker dock det är svårt!
sen vill jag även hitta en byrå. Ååååå kommer aldrig hitta en som jag gillar känns det som:/ ett skoställ är också snabba ryck att inhandla. Hmm.... Nä men imån ska jag sitta med min padda o glo efter jobbet :)
tips mottages gärna,!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: