Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Söndag och ledig helg!

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag igen. Och hör o häpna..... Jag har varit ledig på lördag o söndag=) Det var över 2 ½ månad sen det hände senast.
Och såklart har jag inte legat på latsidan.
 
Igår kom mina föräldrar hit så det blev en runda till stan för shopping. Vi fick med oss hem lite smått och gott och det var en massa fina saker.
Sen blev det även lunch på Mando. Mumma!!
Dom åkte hem runt halv 6 tiden, och vid 6 kom Emma, Andreas o Elliot hit.
Vi åt pizza o spelade spel och såklart blev det sent=) Kom inte i säng förrän 2 tiden. Så lördagen var en frisk fläkt dag ;)
 
Idag hade vi det lite lugnare.
Men jag fick egentid på stan så jag kunde shoppa precis vad jag ville!!! Wieeeeeeeeeeeeeeee!!!
 
Idag är jag tröttare än vanligt så jag tror att jag snart får besöka John blund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: