Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Envisa halsbränna!!

Kategori: Allmänt

Jag kan bli tokig på denna envisa halsbränna. Inget verkar funka heller. :/ jag som behöver lite sömn. Nu har jag legat vaken i 2 h utan att det blivit bättre, trots medicin och höjd huvudända. Minns inte hur tidigt jag fick det under förra grav. men det känns jobbigt att det är såhär ihållande.

Man läser om alla dessa huskurer som funkar men nej, inte här inte... Dessutom är bebis tokig i magen så jag får ingen ro ändå :) det är iofs väldigt mysigt!
Neo sover också oroligt och man får räkna med en del sparkar o slag från honom också. Han är nu inne i en period då han inte vill sova i sitt rum så vi alla delar säng. Mys pys :)

Jag låg nyss och tänkte på vad jag ätit som gett mig denna jobbiga halsbränna. Vi var ju på påskmiddag igår men det var ändå inget speciellt. :/
Kanske knappt spelar nån roll nu i slutet av graviditeten. Den är här för att stanna, oavsett....

Jaha, om jag ändå skulle ta och sova en stund (eller vila ögonen).

Jag slänger upp en bild på dagens mamma! Glad påsk!

Kommentarer

  • Linn säger:

    Omeprezol losec är ett tips... Har själv halsbränna från helvetet.. Tar en var morgon nu.. Helt otroligt bra :) de varar upp de 24 h.

    2013-03-31 | 23:57:00

Kommentera inlägget här: