Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hemma!!

Kategori: Allmänt

Ja nu är vi hemma igen. Har dock varit sen lördags men det har varit så mycket att göra att jag inte hunnit sitta ner en sekund känns det som.
 
I söndags o måndags var det nämligen jobb för hela slanten och idag har jag varit hemma med Neo. =( Han har fått magsjuka så någon ledig tid för datorn har det inte varit direkt. Nu sover han och hoppas det blir bättre imån. Dock är jag hemma imån med såklart.
 
Det här med majsjuka kan jag bli tokig på! Jag hoppas verkligen att jag klarar mig ifrån det denna gången. Jag har redan haft det 2 gånger under denna graviditeten och mitt immunförsvar är riktigt uruselt för tillfället. Lillebror tar all min kraft. När jag väntade Neo var jag inte sjuk en enda dag känns det som. Så olika det kan vara...
Mina bihålor vill inte ge med sig så imån blir det ett samtal till vc. Hoppas det finns nåt att göra. Orkar inte ha så ont hela tiden.
 
Nä- försvinn alla hemska sjukdomar och lämna mina familj i fred!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: