Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Påskdagen....

Kategori: Shopping

Denna dag fick vi en massa gjort! Jag känner att nu börjar det så smått lugna sig i mitt stressigt tempo. Vi har haft så otroligt mycket att fixa och köpa till lägenheten sen vi flyttade in för ca 1,5 år sen att jag inte kunnat hålla mig lugn. Alltid något att tänka på och fundera på och ändra på osv.... Nu är det i alla fall inte så himla mycket kvar. Inte sådant som är nödvändigt i alla fall. En del småsaker och en hel del tilö vardagsrummet men resterande rum börjar så smått se bebodda ut :)
Idag var det sovrummets tur att få en uppfräschning. En byrå med tillbehör fick flytta hem hit. Även en spegel som ska upp över byrån. Dock kan vi inte sätta upp den pga att vaggan inte kommit än och den måste vara på plats innan vi kan bestämma vart spegeln o byrån ska stå. Sen ska det upp lite tavlor på väggen över sängen och vi funderar på att göra oss av med våra sängmöbler. Vill ha nya. Dock är det inte prio 1 :)
Sedan ska min PLÄD förhoppningsvis inköpas och då kommer sovrummet vara klart! Kuddarna som hör till pläden ligger redan på plats i sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: