Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Babyshower!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en av dom bästa dagarna på länge! Jag trodde naturligtvis inte att det skulleanordnas någon babyshower för mig eftersom dagarna tickade iväg. Men jag har varit på flera och hoppades att jag också skulle få uppleva en ;) så igår när vi skulle hem till Frank o Carro för att kolla hockey hela dagen så möts jag av en riktig överraskning i dörren! Där står mina underbara vänner och har gjort det.... Fixat en fantastisk babyshower åt mig o liten! Jag kunde inte hålla mina tårar borta då jag blev så rörd! vad har jag gjort för att förrjäna dessa vänner? Min fina mamma hade också kommit ända från Småland ;)
 
vi åt massa gott,  hade lekar, öppnade presenter och hade allmänt toppen! 
 
Skriver mer detaljerat under dagen när datorn är igång :) 
 
ni är BÄST!

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Hej.. Det ser väldigt trevligt ut.. Varifrån kommer byxorna,hängslebyxor som du håller upp??

    Svar: Ja det var alldeles fantastiskt:) byxorna är från hm! Så fina!
    Mamma till Neo

    2013-05-21 | 10:40:41

Kommentera inlägget här: