Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Forts...

Kategori: Allmänt

Jag tänkte ta lite foton på prinsens presenter från babyshowern men har helt glömt bort idag :( 
 
Jac satt och städade lite i gästrummet där alla fina prylar är för tillfället och kände att nej- blöjtårtorna vill jag aldrig packa ner :) så himla fina! :)
 
tänkte skriva lite kort om dagens lekar ;)
det blev en gissa mamma/barn lek där jag skulle matcha iN olika kändismammor med deras barn! Riktigt klurigt men kan stolt meddela att jag klarade ALLA ;) så går det när man är frisör hihi!
vi lekte även en lek som gick ut på att jag skulle skriva i vilka egenskaper jag ville att bebis ska ärva från mig/stoffe! Alltså redan utvalda egenskaper. Sen skulle alla andra gissa vad jag svarat! Superkul! ;)
 
maten var också toppengod och som sagt - alla fina presenter och det fantastiska sällskapet gjorde ju inte dagen sämre precis!!! Absolut den bästa dagen på länge!
 
tack igen världens bästa ❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: