Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ögoninflammation...

Kategori: Allmänt

i helgen har Neo haft ytterst lite gegg i ögonen. Mest som om det skulle kunna vara en förkylning eller vinddrag! Så igår morse var det inget alls, endast pytte lite rött i ögat. Jag hade dock honom hemma från dagis för säkerhets skull. På eftermiddagen/kvälleb började mitt ena öga skrapa och blev rött och varigt! Så otroligt snabbt det måste gå att bli smittad!:/ så i natt vaknade jag flera gånger av att ögat var helt igengeggat och jag fick inte upp ögat... Så drygt! Tvättade rent varje gång och i morse var allt gegg borta! Men ögat är väldigt rött och fick lite klet under dagen. Vi får se hur det ser ut senareni veckan. 
 
Tur att lilleman iaf är frisk nu! Jag kan ta att jag är sjuk så länge han inte är det. 
 
Nu tänkte jag sova och sova bort mitt knäppa öga! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: