Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kategori: Allmänt

Efter lite firande på förmiddagen begav hela familjen till Triangeln för en fika med Carro och Frank.
Latte (såklart), chokladboll och lite annat gott bjöds det på och även en hel del snack och mys.

Neo ville mest hela tiden vara hos Frank medans Vincent slocknade i Carros famn. Jag och S kunde alltså dricka vårt kaffe varmt (!!!) :)




Så mysigt ♡



En sväng till svärföräldrarna för kaffe och vetelängd och firande av farsdag även där. Stannade dock bara ett par timmar då klockan tickade på.

Solsidan och Bron avslutade kvällen. OMG, sjukt bra program!




Söndag idag och imorgon väntas en ny vecka. Inte helt fullbokad än vilket är skönt.
Jag och lillprinsen ska ha en helt mysdag imån! Det var alldeles för länge sen så det blev inget bokat pga det.

Han ligger här bredvid mig i sängen och sover och jag ska nu pussa honom gonatt och bara njuta av att jag har den bästa familjen i världen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: