Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Familjen

Kategori: Allmänt

Ännu en torsdag har passerat i rasande fart. Liten sov bra på dagen. 3 gånger. 2h, 30min, 30min. helt okej! Hoppas natten blir lika bra som föregående...

Idag har vi mest haft lek här hemma. En massa duplobygge för Neo och sitträning för Vincent. Han tyckte det var spännande att leka med Neos telefon som plingade då och då.



På eftermiddagen kände jag att vi behövde frisk luft så vi alla tre gick till parken. Vincent i bärselen och Neo i sin Brio vagn. Väl där blev det.mycket bus i tåget men också gungan och det lilla huset. Där lekte vi affär och lilla V slocknade trots allt oljud :)





En prommenad på stan innan mina axlar värkte sönder. En knubbis som hänger i bärselen på en massa som väger ca 5 ggr så mkt bara utan muskler. haha! AJ!
Får handla imån istället.

När pappa S kom hem tog vi med oss lite bröd och begav oss alla 4 till parken för att mata ankorna och för att gå en promenad i den fina parken. Synd att det blir så mörkt snabbt bara.


Syskonkärlek ♡


Underbara ni!

Nu har jag kollat på en film alldeles själv då alla männen i huset sovit i flera timmar redan. Jag tänkte joina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: