Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkylning

Kategori: Allmänt

Idag har jag två förkylda gossar här hemma. Tycker iofs dom varit förkylda seb Vincent kom men ändå. Denna förkylningen har suttit i 1 vecka än så länge. Hoppas dom snart får vara friska. S är också förkyld men jag har klarat mig helt okej. Lite snuvig med pyttehosta men det ska man väl klara utan att klaga ;)

Jag har redan hunnit med att damsuga hela lägenheten, damma Neos rum och diskat, plockat iordning, bäddat och duschat. Klockan är bara 9.30 ;)



Nu har barnen precis somnat så jag ligger nerbäddad för en liten vila innan resten av lägenheten ska dammas. Ikväll ska jag börja med fönstren tänkte jag.

Måste även nämna att i natt åt Vincent bara 3 gånger!!! Sjukt ovanligt (23.30 och 2 gånger till innan 06.45 när jag gick upp med Neo).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: