Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Så mysigt!

Kategori: Allmänt

Jag satt ikväll och gick igenom foton som jag framkallat. Jag har äntligen fått tummen ur och fått tid till att fixa med minstingens dopbok. Klippa och klistra- det var inte igår det.
När barnen somnat och S kilat till en kompis satte jag mig framför Idol och började med boken. Bilder ur den kommer när den är klar ;)

Hittade foton från när vi var i Sälen bla nu i februari och lite annat fint!





Denna fantastiska pojke! Tänk att han är över 2 år! På bilderna dock 1,5.

Här på bilden låg V i magen. Tror jag var i v 26. Jisses vad tiden går.

Jag har även hunnit med att shoppa till adventskalendern till Neo som ska vara klar på söndag.
Har 5 klappar kvar men det fixar jag imån.
Hoppas han tycker det är spännande. Jag fullkomligt älskar julen och julpynt! Så i helgen blir det att börja så smått. Längtar ;)




Nu måste jag besöka john blund då morgondagen är fullspäckad.
Det ska hinnas med både dop och kalas! Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: