Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Torsdag

Kategori: Allmänt

Torsdagens dejter har varit minst sagt efterlängtade.
Jag och V mötte upp Emma vid 15 tiden för en fika på Samarkand. Jag hann även gå in i ett par butiker- bla Pop som var generösa o bjuda på en superfin mössa om man gjorde inlägg på instagram.

Generöst av dom, tack!

En låååånga fika på Espresso house och efter eb stund kom Kamilla och joinade oss. Vi var såklart tvugna att ta igen för förlorad tid då jag flyttat så långt iväg.




Sa jag latte?;)

Efter många timmar vat vi tvugna att bege oss då maten väntade.
Efter mat i magen åkte vi direkr till Isabell runt 19 för lite kvällsmys, kaffe och Paradise Hotel. Vi både fick ta igen alla avsnitt och jag hann även med att klippa henne.
Klockan 22 var vi hemma igen och bums i soffan för film.

Sa jag att dagen varit bra? :)

En underbart glad kille :




Kommentarer


Kommentera inlägget här: