Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

fix o don ikväll

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag fått lite gjort här hemma i alla fall.
Jag fick S att sätta upp tavlan som Vincent fick i dop present. Tummen upp för det!

Jag hann även med att lägga ner och sortera alla urvuxna kläder som än så länge inte kommit ner till källaren. Hmm det var rätt mycket kläder :) Över 50 bodys/tröjor har fått flytta ut redan. oj ;)
Neo har också en del som blivit för små så även dom fick besöka vakuumpåsen.

Innan jag gick o la mig hann jag vika all tvätt och skrev mig en fixa lista tills imån. Jag och V ska ha en MYSDAG bara vi två och vi ska hinna med att handla lite saker innan vi hämtar Neo på dagis.


Nu kom Neo inklampandes så jag ska nu släcka ner och somna intill honom ♡
Mammas stora hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: