Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

trött efter härlig dag

Kategori: Allmänt

Jag ör fullkomligt slut. Dagen började tidigt. Neo ville vakna kl 06.30. snark!
Efter en massa lek, mys och frukost var det dags att besöka duschen. Mini fick även han ett bad och det uppskattades massor!


Min lilla kille är så duktig. Vänder sig hela tiden och pratar på för fullt! Stark som eb oxe är han med.

vid 11 fick vi besök av Sara. Choklad boll och kaffe och en massa prat o mys.
Alltid lika trevligt att träffas då det intw blir lika ofta som när jag jobbade.

vid 13 begav vi oss till cafe Agnez för att möta upp tjejerna från mamma gruppen på bvc.
Lite mer kaffe och bebisgos.

När vi kom hem slocknade liten bredvid mig i soffan och japp... jag somnade med. Neo stoppade om mig så sött ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: