Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Äntligen!!

Kategori: Allmänt

Idag var jag och barnen och besökte mina kollegor på mitt jobb.
Det har tyvärr inte blivit att vi kunnat hälsa på så ofta som jag velat. Tiden räcker lixom inte till alltid.

Denna mamman fick minsann sina naglar gjorda!! ÄNTLIGEN säger jag! Dom var helt fasansfulla men nu är dom fina och fräscha igen.
Barnen var inte alldeles för rastlösa så jag hann även med en klippning av min risbuske till hår. Hoppas det blir lättare att kamma nu med.



Imorgon ska jag och lillprinsen dit igen för en färgning av min hårbotten. En hemsk utväxt har kommit fram så nu måste den bort.





Kommentarer

  • Niccy säger:

    Åh de är så snyggt med såna fräscha naglar! :)

    2013-09-12 | 11:47:02
    Bloggadress: http://niccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: