Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

god kväll

Kategori: Allmänt

Jag har inte hunnit blogga idag då det varit något hela tiden.
Dagen började med att Neo röjde i lägenheten medans jag o V låg kvar i sängen en stund. Jag började ana ugglor i mossen när Neo för 3dje gången kommer in med massa frukostflingor i munnen utan att jag hört något prassla.
När jag kommer ut i vardagsrummet möts jag av det här...



Flingorna är uthällda och godast är det såklart att äta från mattan.

Sedan har det varit en massa mys och bus och lek fram tills middagsvilan och efteråt gick vi på stan för en fika medans vi väntade in min syster o mamma. Dom kom raka vägen från Italien.



Neo ville bestämt hålla "lillebror Vincent"s hand och ingen annan fick göra det.

Jag ligger redan nerbäddad för imorgon väntas babymassage och dukning inför dopet. Måste vara pigg då ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: