Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sömn sömn.

Kategori: Allmänt

När ska Vincent börja sova på nätterna? Jag är så trött att jag avlider. Han är över 10 månader men verkar inte ha en tanke på att börja sova på natten. Typiskt. Jag kan vila 15-20min på förmiddagen men på kvällen ellet snarare eftermiddagen är jag så trött att jag bara vill gråta. Ögonen rinner och humöret är inte kul. Usch! Natten var skit och han vaknade son vanligt med ca 2,5h mellan. Sedan blev jag väckt 06.30 av en pigg Neo så jag kunde inte somna om. Ge mig styrka någon.

Efter lunchen kommer Pernilla och Elin på besök och det ska bli trevligt. Väldigt länge sen och jag minns inte när barnens träffades senast. Väldigt länge sen iaf. En kaffe och en runda till lekplatsen blir det nog innan jag måste tvätta i eftermiddag. Tusen kilo tvätt som vanligt. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: