Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Åh

Kategori: Allmänt

Nu är det redan dags att sova. Mitt minsta hjärta ville vakna och vägrade somna om. Jag tog upp honom-la honom bredvid mig (in med napp-INTE ammade) och det tog sisådär 25sekunder innan han sov igen. ♡
Mammagrisen!
Neo hostar och vaknar en massa så S fick sova inne hos honom. Hoppas han inte hostar så mycket i natt, för då får han stanna hemma med oss. Medicinen verkar inte hjälpa ikväll...

Min kväll ägnade jag åt att rensa 800 foton från min mobil. Ska lägga in de sista imån på datorn och sedan börjar ännu mer rensning på telefonen. Man vill ju doxk vara säker på att alla filmer och bilder finns på datorn OCH sedan även på den extra hårddisken. Det blir morgondagens projekt tillsammans med att damma hela lägenheten. Leksakerna ska också rensas innan Neo hämtas på dagis tänkte jag.

En massa gos med bebis innan jag blundar! 😚

Kommentarer


Kommentera inlägget här: