Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Badelibad

Kategori: Allmänt

Till slut kom vi med ett tåg som tog oss till Oxie och bad med dom små.
Som jag har längtat! !! Barnen tycker det är så mysigt och roligt och det blir en massa plaskande!
Dessutom är det inte alls dumt att få träffa mina fina vänner Mimmi o Emma samtidigt.





Det är riktigt varmt och skönt i både vattnet och luften i det lilla rummet på badhuset så även när jag kliver upp så håller man sig varm och go.

Det kommer bli oftare och fler gånger! Tyvärr har barnen varit sjuka innan när vi bestämt men nu äntligen blev det av. Dumma vinter!

Efter lite mat och ombyte på lilla V här hemma mötte vi upp Malin och Isabel för en gofika såklart. Även om det bara hanns i 40 min så var det självklart att vi skulle ses:) Alltid- som vanligt! ♡ Hade inte klarat oss eb dag till utan deras sällskap ;)


Galna ungar ♡

Klockan 15 hämtade jag Neo och vi sprang i snö blask och modd till Rytmiken och dansade och sjöng för fulllt! Sååå glad Neo var. Han verkligen ÄLSKAR det.
Då blir man glad som mamma! Han kommer ihåg massa sånger och ramsor trots att det var 1 vecka sen. Jisses, så stor han blivit!

Nu väntar vi in pappa och sedan blir det middag och packning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: