Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Äntligen!!!

Kategori: Allmänt

Efter utbildningen/mötet så mötte jag och V äntligen upp bästa vännen med dotter och umgicks HEEELA dagen. Först en runda med fönstershopping och latte innan vi begav oss mot stan och Triangeln för ännu mer sådant. En lunch på det nyttiga stället donkan fick det bli och barnen var så goa. Som vanligt då ;) Kan inte säga det tillräckligt många gånger - Ooooj vad tur jag har som har en  sådan bästa vän. Otroligt! <3
När klockan blivit 15 var det dags att hämta storebror på dagis och ikväll fick han feber. Lilla goding. Nästan 39 grader. Trött och ville gå och hoppa i kojs redan 17.30. Dock tog det ett tag för honom att somna men ändå. 
En tidig kväll för hela familjen då förra natten var ett helvete. Gissar att jag fick ca 3h sömn allt som allt och det orkar inte ens jag med. Så med det säger jag gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: