Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Bvc

Kategori: Allmänt

Idag var drt dags för 2,5årskontrollen för Neo. Min underbart duktiga kille. Kunde allt utan att tveka och var på så gott humör och mvg+.
Dock är han ju sjuk i sin hosta och vår bvcsköterska tyckte att vi skulle få ny medicin då han är väldigt medtagen av den. Sover dåligt, äter dåligt, extra trotsig och trött.
Min lillgosse hade växt till hela 90cm och tyvärr hade han inte gåty upp så mycket. Vågen stannade på 12,6kilo och jag ville komma på en extrakoll snart igen.
Kräsen gosse och jag kämpar på med maten för fullt. Men han har en stark vilja som är svår att bryta.
Hade han fått bestämma så hade det serverats korv varje dag. :) Galen!

Imorgon ska vi vara hemma och kurera oss och bara mysa. Tänkte mig en film, lek med lera och en liten promenad i parken.
Man kanske ska fixa med lite foton med om jag hinner.
Nu ska jag besöka John blund. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: