Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fortsättning....

Kategori: Allmänt

Efter jag tinat upp sen jag varit ute och frusit ihjäl tog jag och V en promenad till Gustav och bara satt i solen och njöt. Lite bus fick det bli och höga skratt från lillprinsen. Så härligt!
Sedan gick vi direkt till dagis och hämtade Neo och så gick vi alla hemåt och satte på tvn och kikade på barnprogram. Faktiskt sjukt mysigt! Nep tjatade och tjatade att han ville ha pannkakor så det fick det bli. Stekte en hel massa så både han, jag pch Vincent åt oss mätta på det. Stoffe fick nöja sig med 2st :)

Nu sitter vi tre på tåget till Småland medans S är hemma. Vi får ta litr semester och vi får passa på att träffa massa vänner samtidigt. Ska vi en supermysig vecka- hoppas jag!
Idag testade jag en ny sak på tåget- Neo åker vår Briovagn medans Vincent sitter i bärselen. Briovagnen är mycket smidigare att fälla ihop och bättre ned utrymme för packning och så tänkte jag att jag skulle få slippa släpa på dubbelvagnen nu denna veckan. Den används ändå knappt när vi är där. Hoppas detta blir ok ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: