Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hej måndag

Kategori: Allmänt

Ännu en ny vecka då. Idag fick äntligen Neo gå på dagis och han blev så glad. Frisk som en nötkärna förutom lite hosta såklart. Resten av familjrn börjar också tillfriskna och det gör mig så glad! Jag har knappt nån täppt näsa och Vincents näsa är tipp topp nu! 
Jag har redan hunnit dammsuga hela lägenheten in i minsta hörn och igårkväll dammade jag ALLT. Så nu är det superduperrent. Jag dammsuger gärna varje dag men inte under och bakom sängen tex. ;) 
Jag och lillfis har myst också och nu slocknade han. Jag tror att jag ska försöka joina honom då jag ska jobba ikväll. 

Ännu en härlig dag men toppenväder väntar. Jag kilar ut en runda efter lunch var tanken. V och Jag behöver frisk luft och jag behöver röra på fläsket. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: