Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Pucko-jag?

Kategori: Allmänt

Jag måste vara den mest korkade i världen. Ipadens batteri har laddats ur över natten varje dag och jag har varit arg, svurit och nästan tänkt kasta skiten. 
Hmm, kom sedan på att Stoffe hade ändrat att skärmen inte ska släckas av sig själv utan den släcks endast om man trycker på knappen. Tror ni att jag gjort detta? Nej, såklart inte. Så varje natt har skärmen varit igång (med locket på) och dragit en jävla massa batteri såklart. Tänk er i kanske 12 h. Självklart laddas den ur då. Igår kväll tryckte jag på knappen på kvällen för att se om det blev någon skillnad. 91% när jag gick och la mig, 91% när jag gick up.. Haha! Idiot och jubelkorkad får jag säga. Men jag är iaf glad då jag slipper lämna in den och då ett skratt tillbaka ;)
Tack för att jag började använda hjärnan igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: