Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tidig utelek

Kategori: Allmänt

Ja nu har vi vaknat upp i ett frostit Småland. Is på rutorna och solen sken redan tidig morgon. Upp och äta frukost, packa upp all packning, duscha och sedan ut i solen. I skuggan var det iskallt på morgonen men i solen var det varmt och skönt redan klockan 08.30 när vi var ute och blåste såpbubblor. Neo ville så gärna ut och blåsa och så fick det bli. Jag fick också blåsa en del då han ville jaga alla bubblorna :) Goa unge ♡
Vincent fick snällt sitta i vagnen men hoppas det bli torrt i gräset i eftermiddag så han kan få sitta där och vara med oss.

Efter en bra stunds utelek kilade vi in då jag blev hemskt sugen på kaffe. Barnen började gnugga sina ögon och hopp i kojs för dom. Neo somnade på två röda (hans morgon började 05.45) medans Vincent inte alls kom till ro. Enda sättet att få honom att somna var att lägga honom bredvid Neo och så la jag mig bredvid honom också så han låg som en korv i ett bröd. Då tog det ca 12 sekunder. ;) Så nu sover underbaringarna här bredvid varandra och jag ska lägga mig jämta i nån minut och bara snusa på dom ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: