Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Uppe med tuppen igen.

Kategori: Allmänt

Som vanligt på mina "lediga dagar" är det ingen sömn som gäller. Bebis har bestämt att jag ska upp och inte sova längre. 9-halv 10 brukar vara en passande tid tycker h*n. Så det är bara att pallra sig upp. Så jag sätter mig vid datorn och kollar lite=) Mannen får fortsätta att sova några timmar till.
Vi hade tänkt åka ut och shoppa lite skor till mig senare. Kan vara passande då jag bara har ett par skor som jag vill använda nu. Och lite variation är alltid kul.

Det ser ut som att vädret är jättefint, och det skulle tydligen bli runt 18 grader idag;) Det gillar vi!!

Innan frukost ska jag sätta igång ett avsnitt av big brother som jag missat. Passar perfekt när S sover.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: